Bovenaan de zoekresultaten of vaker gevonden worden op Google? Dat kan met Google AdWords! Miljoenen bedrijven profiteren al van een betere online zichtbaarheid.

Google AdWords

Google AdWords is het advertentie platform van Google waarmee je kunt adverteren op o.a. de zoekmachine van Google en haar zoekpartners. Wanneer je niet op de gewenste positie komt in de organische zoekresultaten biedt Google AdWords een uitkomst. Daarnaast kun je uiterst efficiënt extra verkeer naar je site genereren. Samen met een collega zorgen wij ervoor dat dit verkeer zo relevant en zo koop gericht mogelijk is.

Google AdWords

De voordelen voor je bedrijf
  • Adverteer wereldwijd of lokaal
  • Betaal alleen voor resultaat
  • Zichtbaar op verschillende apparaten
  • Bereik de juiste mensen op het juiste moment
  • Geen bezoekers, geen kosten
  • Begin met elk gewenst budget

Begin met elk gewenst budget

Met Google AdWords maakt het niet uit hoeveel budget je hebt. Voor elk budget hebben wij een passende campagne waarmee je nieuwe klanten bereikt zodat je bedrijf kunt laten groeien.

De mogelijkheden binnen AdWords om specifiek je doelgroep te targetten zijn eindeloos. Belangrijk is dat je een budget instelt waar je zich prettig bij voelt en voor langere tijd kunt volhouden.

Google Partner

Google erkent specialisten door hen diverse examens te laten afleggen. Ik werk uitsluitend met een gecertificeerd bedrijf. Hierdoor ben je gewaarborgd van een hoogstaande campagne. Daarnaast is kennis van de laatste updates en ervaring belangrijk bij het efficiënt opzetten van een AdWords Campagne.

Welke ondersteuning bied ik?

Ik kan je de juiste ondersteuning bieden wat betreft adverteren via Google AdWords. Adverteren via de gesponsorde links op Google is de snelste manier voor het verkrijgen van nieuwe klanten en dus meer omzet. Letwel, de motor van het geheel is het opzetten van een professionele campagne met de juiste zoektermen en professionele begeleiding nadien.

Het maakt namelijk nogal een verschil, of je, met de door bij elkaar gezochte zoektermen een campagne start, dan dat wij dat voorje op een slimme manier doen met meer specifieker gecombineerde zoektermen. Om een voorbeeld te geven: stel iemand zoekt een rijschool in Tilburg, en je hebt in je campagne alleen de zoekterm “Tilburg” ingevoerd, dan is het is dit veel minder efficiënt dan als je bijvoorbeeld de zoekterm “rijschool Tilburg” had ingevoerd.

Door het invoeren van deze doelgerichte zoektermen worden de kosten voor een campagne vaak lager en je rendement op investering groter. Daarnaast is de advertentie omschrijving die wordt vertoond bij een bepaalde zoekterm van groot belang.

Zo zijn er nog veel andere hoofd- en bijzaken waar ik uitgebreid in verdiep, die zullen bijdragen tot het een goede succesvolle campagne voor je bedrijf. Voorbeelden hiervan vind je hieronder:

  • Zoekmachine Adverteren (Direct Response)
  • Display Netwerk (Banners)
  • YouTube
  • Product Listing Ads (Google Shopping)
  • Remarketing

Heb je ook nog één van onderstaande vragen, dan adviseer ik je om contact met mij op te nemen!

  • Een nieuwe AdWords campagne opstarten en laten onderhouden tegen een scherpe prijs?
  • Ontevreden over de resultaten van je huidige AdWords campagne?
  • Vraag je af of er meer uit je huidige campagne te halen valt?
  • Wil je meer inzicht krijgen in de kosten en opbrengsten van je campagne?
  • De nieuwste AdWords technieken gebruiken zoals productvermeldingen met Google Shopping?
  • Meer omzet halen uit je webshop?

Ben je benieuwd naar de kosten voor je eigen AdWords campagne?
Neem vrijblijvend contact met mij op.

Vaak al binnen 4 uur krijg je een persoonlijk antwoord.