Conversie optimalisatie

Conversie Optimalisatie

Veel bezoekers op de website is mooi, maar als zij niets kopen dan is het tijd om een kritisch naar uw Google AdWords Campagne te kijken en naar de teksten op uw website. De juiste advertentie teksten, inclusief niet te vrijblijvende call-2-actions, moet aansluiten bij de landingspagina. Hoe relevanter het zoekwoord voor deze pagina, des te beter converteert het verkeer wat erop komt.

Meten is Weten

Alles wat bezoekers doen op uw website meten wij. Daarom kunnen we beslissen maken op basis van statistieken en niet op gevoel of intuïtie. Natuurlijk kent u uw eigen branche het beste, maar als het op ROI aankomt tonen wij altijd waarom wij denken dat een bepaalde handeling beter voor u bedrijf is. Uiteindelijk wilt een campagne die geld oplevert. Niet één die geld kost. Een goede samenwerking met u en met ons speelt daarbij een belangrijke rol.

Wat nu ?

Vraagt u zich af of uw landingspagina’s goed genoeg zijn? Of dat uw Google AdWords Campagne zo staat ingesteld dat u niet begrijpt waarom er geen verkopen plaats vinden? Neem dan contact met ons op!