Sendcloud

Sendcloud

Maak je verzendproces sneller, eenvoudiger en voordeliger

Automatiseer je verzendproces en ontdek hoe je minuten per order kunt besparen op het picken, packen en het printen van verzendlabels en daarbij shopconversie verhoogt. Bied je klanten een next-level bezorgervaring.

  • Maak verzendlabels aan met één klik
  • Bespaar tijd op elke order
  • Genereer automatisch douanedocumenten
  • Verzend sneller en foutloos met slimme verzendregels
  • Bied gratis of betaalde retouren
Maak hier een gratis account aan
Webshops Sendcloud

Pakketten versturen in je eigen webshop

Sendcloud is de oplossing!

Je hebt een WooCommerce of een Magento webshop en verkoop je producten die bij de klant terecht moeten komen. Dit doe je nu misschien al met een verzendpartij of regelt het zelf maar wij vertellen je hoe dit nog beter en makkelijker kan. Sendcloud biedt dé oplossing voor WooCommerce en Magento verzending.

Met WooCommerce kun je een koppeling leggen met je vervoerspartij. Zij handelen de pakketjes voor je af. Met Sendcloud heb je ook keuze uit vele grote en betrouwbare verzendpartners. Denk aan PostNL, DHL, DPD en UPS. Via Sendcloud krijg je een dashboard met daarin alle zendingen en opties. Op deze manier kun je je orders automatisch doorzetten en pakbonnen uitprinten vanaf je dashboard voor snelle zending.

Als de klant een bestelling plaatst is het belangrijk dat hij op de hoogte blijft van de status. Dit vang je natuurlijk al af met WooCommerce emails maar wanneer het pakketje is verstuurt, kun je je klanten goede follow-up bieden door track-en-trace-emails. Verder kijk je als webshop natuurlijk naar de kosten. Dus waar vind je de beste vervoersprijzen en kun je rekenen op perfecte afhandeling en service!

Sendcloud heeft voor 50+ verschillende webshop systemen een integratie.

Vervoerders in Sendcloud

Wat is Sendcloud?

Sendcloud is een alles-in-één software tool voor het verwerken van je orders.

Het is één van de grootste pijnpunten waar online webwinkeliers mee te maken krijgen: het kiezen van een logistieke partner. Hoe ga je hiermee om als ondernemer en waar begin je? Graag helpen wij je een handje met betrekking tot het optimaliseren van je verzendproces.

Sendcloud is een alles-in-één software tool voor het verwerken & verzenden van je orders. We horen je denken: wat houdt dat dan precies in zo’n online verzendtool? Daar vertellen we je graag meer over.

Met Sendcloud heb je de mogelijkheid om je gehele verzendproces te automatiseren, van het printen van labels en het uitsturen van Tracking notificaties tot aan het regelen van retourzendingen!

Wat krijg je als je meer dan 80 internationale vervoerders samenbrengt in één verzendplatform? Heel veel tevreden klanten.

Sendcloud

Automatiseer en verzend meer WooCommerce orders in minder tijd

Icoon Check
Verzending

Automatiseer je verzendproces en bespaar tijd, moeite en geld.

Icoon Check
Retourneren

Behoud tevreden klanten met een moeiteloze retourervaring.

Icoon Check
Afrekenen

Bied klanten de beste vervoerders en bezorgopties bij het afrekenen.

Icoon Check
Track en Trace

Verras klanten tijdens het wachten met unieke track & trace opties.

Overtuigd om Sendcloud te gebruiken?

De koppeling biedt automatisering, versnelling van het proces of geeft inzichten.

We helpen graag om het gemakkelijker te maken.

Maak hier een gratis account aan